Teaser till Man of Steel är här

Jag har varit ganska skeptisk mot Zack Snyders nya Superman-film Man of Steel. Har inte sett något bra av Snyder hittills. Har inte sett Watchmen. Men detta ser lite lovande ut.

Då ska det tilläggas att jag har varit rejält skeptisk mot nya Superman-filmer överhuvudtaget, då jag tycker att Richard Donners film är den ultimata – och jag är också en av de få som faktiskt gillade Bryan Singers Superman Returns…

Finns en variant av trailer till med voice over av Russell Crowe istället för Kevin Costner. Slänger in den när jag hittar den i bra kvalitet.

2 comments

  1. Ser riktigt bra ut men det är synd att inte snubben som spelade Superman i senaste filmen får vara med. Vi ska vara glada över att Znyder inte skrivit manuset så nu kan han fokusera på att filma, vilket är hans starka sida!

Kommentera

