Trailer för Django Unchained – Quentin Taratinos nya film

Så kom den härmodagen. Trailern till Tarantinos nya film Django Unchained. Och hur ser det ut?

Tja…som Tarantino. Se själv nedan.

Är kluven till Tarantino. Å ena sidan är hans filmer oftast väldigt underhållande och det är uppenbart att han älskar film. Har bara blivit besviken en gång hittills… Death Proof. Den var riktigt usel.

Å andra sidan är hans filmer våldsförhärligande på ett på gränsen till otäckt sätt och ärligt talat, han gör ju samma sak om och om igen. Men varje gång jag tror att jag har tröttnat på honom så får jag kapitulera igen. Senast Inglorious Basterds, som var underbar. MEN samtidigt hade det där lite obehagliga våldet.

Nu låter jag som en gammal gubbe..jag vet. Men ändå.

UPPDATERAD: Kom på att jag faktiskt var lite besviken på Kill Bill 2 också. Men ettan är grym och har fått mig att upptäcka mängder av asiatisk film!

Kommentera

