>Nazistzombies-praktkalkon?? Men fler uppmuntras!

>Läste några recensioner om ”Död snö” på Aftonbladet och i Svd

Måste säga att efter att ha sett trailern tycker jag att denna film verkar helt ofattbart usel. Känns som ett hobbyprojekt man lyckats få upp på bio. Synd att man inte satsat på att göra lite mer ”seriös” skräck istället för nån slags …jag vet inte vad..tokrolig splatter. Är dessutom riktigt trist filmad, ser inte ut som en biofilm…

Nu har jag ju inte sett filmen, och tror aldrig heller att jag kommer att göra det, men jag hyllar ändå det faktum ATT den gjorts. För historien är ju originell (i alla fall för att vara i Norden) och det är uppenbarligen eldsjälar som ligger bakom. Fler såna projekt! Det är säkert många skräckfans som kommer att älska den. Kul när folk är kreativa!

Personligen tycker jag dock att den verkar vara lite för ”skoj” för min smak…

Kommentera

